Általános szerződési feltételek

1. A szolgáltatás jellege

https://inezdesign.hu weboldal vállalkozóknak, reklámügynökségeknek nyújt szolgáltatást digitális vagy nyomtatott marketing és reklámanyagaik grafikai tervezésében vagy nyomdai előkészítésében beleértve rövid animációk és videós hirdetések/posztok készítését is. Illetve grafikusoknak nyomdai előkészítéshez nyújt oktatást, mentorálást.

A weboldalon keresztül kizárólag ajánlatkérés lehetséges, közvetlen online megrendelés nem történik. A szolgáltatás egyedi megállapodás alapján történik.

2. Ajánlatkérés folyamata

Az oldalon lehetőség van árajánlatkérő űrlapot kitölteni, melyet követően a szolgáltató 2 munkanapon belül felveszi az érdeklődőkkel a kapcsolatot. Az egyeztetést követően árajánlat készül. Az ajánlatkérés nem minősül szerződéskötésnek és semmilyen kötelezettséggel nem jár az érdeklődőknek.

3. Szerződéskötés és együttműködés

Az egyedi szerződés 2 példányban aláírva jön létre, személyesen vagy postai úton.

ÁLTALÁNOS ELVEK:
Kommunikáció és válaszidő

Az ügyfelekkel való kapcsolattartás elsődlegesen e-mailben történik. A beérkezett megkeresésekre a szolgáltató általában 2 munkanapon belül válaszol. Egyéb kommunikációs csatornák lehetnek még pl. telefon, Slack, Skype, GoogleMeets, Zoom.

A felek egymást a bizalom és  együttműködés keretében kölcsönösen, átfogóan tájékoztatják, és a szerződés időtartama alatt egymással kölcsönösen együttműködnek. Kötelesek folyamatosan tájékoztatást adni egymásnak a tapasztalataikról és problémáikról, az együttműködési hiányosságokról és javaslatot tenni az eredmények javítására.

Ajánlat elfogadása és szerződéskötés

Az ajánlat elfogadását követően minden projekt írásos megállapodás alapján indul el, amelyben rögzítjük a munka részleteit és a fizetési feltételeket. Illetve történhet keretszerződés megkötésével is (folyamatos munka esetén).

Határidők és teljesítési idő

A munka menetrendjét az egyedi szerződés vagy az előzetes egyeztetés határozza meg. Ha az ügyfél nem biztosítja időben a szükséges információkat vagy jóváhagyásokat, az a teljesítési határidő eltolódását eredményezheti. Szolgáltató késlekedése esetén egyedi egyeztetés történik a kompenzációról.

Módosítási lehetőségek és felárak

Az ajánlat egyedileg szabja meg, hogy van-e az árban 2-3 db módosítási kérés vagy sem. A havidíjas csomagokban minden módosítási kérés felszámolásra kerül, kivéve ha a módosítás a szolgáltató tévedéséből vagy hibájából ered. Sürgős vagy hétvégi/ünnepnapi munka elvégzéséért a szolgáltató felárat számol fel, melynek mértéke az óradíj kétszerese. (Kivételt képez a csomagajánlat részeként megjelenő SOS kérés.)

Teljesítés

A szolgáltató elektronikus úton, e-mailben adja át az ügyfél által jóváhagyott és véglegesített grafikai anyagokat az ügyfél által kért illetve a technikailag megkívánt formátumokban. (Külön kérés estén forrásanyagok átadására is van lehetőség.)

Fizetési feltételek és számlázás

A számlázás elektronikus úton történik. A fizetési határidő az elküldött számlán feltüntetett időpontig érvényes (8 nap). Havidíjas szerződéskötés esetén havonta egyszer összesítő elszámolás majd számla készül és kerül elküldésre az ügyfél részére minden tárgyhót követő hó 10-ig.

Szerzői jogi kérdések

A szolgáltató által elkészített grafikai anyagok az ügyfél tulajdonát képezik, amelyeket mindennemű korlátozás nélkül használhat. Az ügyfél nyilatkozik hogy hozzájárul-e, hogy a szolgáltató portfóliójában megjelenítse a számára készített grafikai anyagokat.

A szolgáltató a grafikák elkészítése során felhasznált szoftverek és egyéb, általa biztosított tartalmi elemek szerzői vagy felhasználási jogával rendelkezik. Az ügyfél által küldött, közzétett anyagok, szövegek, képek, melyek a design tartalmát képezik szerzői vagy felhasználási jogáért az ügyfél vállalja a felelősséget.

4. Felelősség

A weboldalon található információk tájékoztató jellegűek. A szolgáltató nem vállal felelősséget az ajánlatkérésekre adott válaszok technikai hibából eredendő késedelméért.

5. Kapcsolatfelvétel